تخفیف!

نمونه سوال نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش پیام نور1

۰ تومان

← نمونه سوال نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش پیام نور

←نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش

نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش از دروس رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. این درس از دروس الزامی هست که دانشجویان رشته روانشناسی تربیتی در ترم دوم سرفصل درسی رشته خود دارند. البته می توانند آن را در ترمهای دیگر بگذرانند. سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش پیام نور را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

منبع درس نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش در دانشگاه پیام نور کتاب روانشناسی انگيزش در آموزش و پرورش تالیف دکتر اکبر رضایی هست.این منبع چاپ انتشارات آیدین هست. کد درس نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش 1217298 می باشد. پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

تعداد فصول کتاب درسی روانشناسی انگيزش در آموزش و پرورش 9 فصل هست. این کتاب می تواند توسط در رشته های علوم تربیتی و روان شناسی مورد بهره برداری قرار گیرد. همچنین این مباحث می تواند موردعلاقه افراد دیگر نیز باشد.

سوالات این درس به صورت تمام تستی  می باشد. امتحان این درس به صورت متمرکز و کتبی برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن که در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال نظريه های انگيزش در آموزش و پرورش پیام نور1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *