نمونه سوال نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی

📌 جدیدترین نمونه نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی با جواب

📌 کاملترین سوالات نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی با جواب

 

 

توضیحات

نمونه سوال نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی

نظریه‌های پیشرفته مشاوره و روان درمانی یکی از درس‌های اصلی و حائز اهمیت در مقطع کارشناسی ارشد رشته مشاوره در دانشگاه پیام نور می‌باشد. این درس به دانشجوان آموزش می‌دهد که با نظریات پیشرفته در حوزه مشاوره و روان درمانی آشنا شوند و از آن‌ها در فرآیند مشاوره استفاده کنند. در این درس، نظریه‌های مشهوری مانند روان‌تراپی شناختی-رفتاری، روان‌درمانی تحلیلی، روان‌درمانی گروهی و رویکردهای هنردرمانی و انسجامی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

دانشجوان در این درس با اصول و تکنیک‌های هر نظریه آشنا می‌شوند و درک عمیقی از عملکرد و اثربخشی آن‌ها در مشاوره و روان درمانی پیدا می‌کنند. هدف این درس ارتقاء مهارت‌های عملی و تئوریکی دانشجوان در زمینه انتخاب و استفاده از مناسب‌ترین نظریه‌ها و تکنیک‌ها به منظور بهبود روند درمان و رشد مشتریان می‌باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات سریع در جوامع مدرن، دانشجوان نیز در این درس با نظریه‌های جدید و رویکردهای نوین در مشاوره و روان درمانی آشنا می‌شوند تا بتوانند به طور موثر و کارآمد در برخورد با مشکلات و نیازهای مختلف مشتریان خود عمل کنند.

این درس 2 واحد می باشد. سایت یکی بوک نمونه سوال نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه داده است.

منبع درس کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی تالیف جرالد کوری و ترجمه یحیی سیدمحمدی می باشد و چاپ انتشارات ارسباران هست. کد درس نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی 1211514 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت چهارگزینه ای می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال نظریه های پیشرفته مشاوره و روان درمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…