نمونه سوال خانواده و توانبخشی

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال خانواده و توانبخشی

📌 جدیدترین نمونه سوال خانواده و توانبخشی با جواب

📌 کاملترین سوالات خانواده و توانبخشی با جواب

 

 

توضیحات

نمونه سوال خانواده و توانبخشی

درس خانواده و توانبخشی در رشته مشاوره یکی از موضوعات کلیدی است که در آموزش و پژوهش‌های مرتبط با روانشناسی خانواده تاکید می‌شود. این درس به بررسی و تحلیل روابط خانوادگی، نقش اعضا و رویدادهای زندگی در خانواده می‌پردازد و ابزارهایی را برای توانبخشی خانواده‌ها فراهم می‌کند.

درس خانواده و توانبخشی به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای کار در زمینه مشاوره خانواده و توانبخشی را بیاموزند. این مهارت‌ها شامل تشخیص و درمان مشکلات خانوادگی، مدیریت خشم و تنش درون خانواده، بهبود ارتباطات خانوادگی و ارائه راهکارهای کارآمد برای حل مشکلات می‌باشد.درس خانواده و توانبخشی از رویکردهای مختلفی مانند روانشناسی سیستمیک، روانشناسی مثبت و روانشناسی رشد استفاده می‌کند. دانشجویان در این درس با مباحثی مانند دینامیک خانواده، فرآیندهای تغییر در خانواده و روش‌های مشاوره خانواده آشنا می‌شوند.

این درس 2 واحد می باشد. سایت یکی بوک نمونه سوال خانواده و توانبخشی را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه داده است.

منبع درس دو کتاب می باشد. اولی کتاب مبانی نظری و راهنمای عملی توانبخشی عصب-روانشناختی تالیف ویلسون و ترجمه حسین زارع و همکاران می باشد که فقط فصل2و4 باید مطالعه شود. کتاب دوم دستنامه توانبخشی عصب روانشناختی تالیف بن یشای و ترجمه شریفی و همکاران می باشد که توسط انتشارات آییژ به چاپ رسیده است.  کد درس خانواده و توانبخشی 1211585 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت چهارگزینه ای می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال خانواده و توانبخشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…