نمونه سوال اصول و نظریه های آموزشی زبان

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال اصول و نظریه های آموزشی زبان ارشد مترجمی

📌 جدیدترین نمونه سوال اصول و نظریه های آموزشی زبان با جواب

📌 کاملترین سوالات اصول و نظریه های آموزشی زبان با پاسخ

 

 

توضیحات

نمونه سوال اصول و نظریه های آموزشی زبان

اصول و نظریه‌های آموزشی زبان در مقطع ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی، به دانشجویان امکان می‌دهد تا با اصول و نظریه‌های مرتبط با آموزش زبان آشنا شوند. این درس به دانشجویان ارشد این رشته، ابزارها، روش‌ها و مدل‌های مختلف آموزش زبان را معرفی می‌کند و آن‌ها را به تحلیل و انتقاد سازماندهی دروس و برنامه‌های آموزشی مختلف ترغیب می‌کند.

در طول دوره درسی، دانشجویان با ارائه نظریات مختلفی مانند رویکردهای روان‌شناختی، رویکردهای اجتماعی، رویکردهای فرهنگی در آموزش زبان، امکانات و محدودیت‌های هریک را بررسی می‌کنند. آن‌ها با تحلیل و بحث در مورد این نظریه‌ها قادر خواهند بود تا روش‌های مؤثرتری برای آموزش زبان تدریس کنند.

این درس 2 واحد و تخصصی-انتخابی می باشد. سایت یکی بوک نمونه سوال اصول و نظریه های آموزشی زبان را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه داده است.

منبع درس مانند بیشتر منابع دیگر به زبان انگلیسی می باشد. کد درس اصول و نظریه های آموزشی زبان 1212407 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت تستی می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال اصول و نظریه های آموزشی زبان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…