نمونه سوال تفسیر موضوعی قرآن پیام نور

۰ تومان

← نمونه سوال اندیشه اسلامی1 پیام نور

← اندیشه اسلامی 1 با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال تفسیر موضوعی قرآن

تفسیر موضوعی جزء درسهای بخش آشنایی با منابع اسلامی گروه معارف پیام نور می باشد. دیگر درس این بخش تفسیر موضوعی نهج البلاغه می باشد. دانشجویان از دروس این بخش یکی را باید انتخاب و بگذرانند. معمولا مراکز پیام نور در هر ترم فقط یک درس از این بخش ارائه می دهند. سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان تفسیر موضوعی قرآن پیام نور را برای دانلود دانشجویان قرار داده است.

سوالات این درس مربوط به آیات قرآن کریم و تفسیر آن می باشد. مطالب این کتاب می تواند به فهم دانشجویان از آیات قرآن کم نماید. دانشجویان از این فرصت استفاده نماید و مفاهیم آن را در زندگی خود به کار گیرند. معمولا دانشجویان بین دو درس منابع اسلامی این درس را انتخاب میکنند و اقبال دانشجویان به این درس هست.

منبع درس تفسیر موضوعی قرآن کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم تالیف جمعی از نویسندگان هست. منبع درسی تفسیر موضوعی توسط انتشارات دانشگاه پیام نور چاپ شده است. این کتاب در دانشگاههای دیگر نیز تدریس می شود. کد درس تفسیر موضوعی قرآن پیام نور 1233032(علوم انسانی) و 1233028(علوم پایه) می باشد. پی دی اف نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ در بخش مربوطه جهت دانلود رایگان دانشجویان می باشد.

آزمون آن مانند دیگر دروس عمومی به صورت آنلاین برگزار می شود. سایت آزمون دروس عمومی پیام نور به صورت متمرکز  edu.pnu.ac.ir می باشد . دانلود نمونه سوال تفسیر موضوعی قرآن کریم  با جواب می تواند کمک شایانی به دانشجویان در امتحانات کند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال تفسیر موضوعی قرآن پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *