نمونه سوال آشنایی با قانون اساسی پیام نور

۰ تومان

← نمونه سوال اندیشه اسلامی1 پیام نور

← اندیشه اسلامی 1 با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

   نمونه سوال آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی جزء درسهای بخش انقلاب اسلامی ایران پیام نور می باشد. بخشی که جزء گروه معارف از دروس عمومی می باشد. دیگر درس های این بخش اندیشه سیاسی امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران هست. دانشجویان فقط باید یک درس از این گروه انتخاب و پاس کنند.  سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان قانون اساسی پیام نور را برای دانلود دانشجویان قرار داده است.

سوالات این درس مربوط به قانون اساسی مصوب کشور هست. قانونی که مبیّن نهادهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایران بر اساس اصول و ضوابط اسلامی است که انعکاس خواست قلبی مردم می باشد. اصول آن 176 اصل می باشد. ان شاء الله در کشور عمل شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع درس آشنایی با قانون اساسی در دانشگاه پیام نور کتاب مختصر حقوق اساسی و آشنایی با قانون اساسی ج.ا.ا تالیف محسن ملک افضلی اردکانی هست.این منبع چاپ انتشارات دانشگاه می باشد. کد درس آشنایی با قانون اساسی پیام نور 1223175 می باشد. پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

آزمون آن مانند دیگر دروس عمومی به صورت اینترنتی برگزار می شود. سایت آزمون دروس عمومی پیام نور به نشانی  edu.pnu.ac.ir می باشد . دانلود نمونه سوال آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با جواب می تواند نمره دانشجویان را ارتقا دهد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال آشنایی با قانون اساسی پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *