نمونه سوال اندیشه اسلامی2 پیام نور با جواب

۰ تومان

← نمونه سوال رایگان اندیشه اسلامی2 پیام نور

← اندیشه اسلامی2 با جواب پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال اندیشه اسلامی2 با جواب پیام نور

اندیشه اسلامی2 پیام نور به عنوان یکی از دروس اجباری گروه معارف دانشگاه می باشد. یعنی مانند درس فرهنگ و تمدن اسلام و ایران حتماً باید انتخاب و گذرانده شود. این درس قبلاٌ با عنوان معارف اسلامی2 در سرفصل دروس دانشجویان می آمد. اما با تغییرات عنوان دروس دانشگاهی این درس هم به اندیشه اسلامی2 تغییر نام پیدا کرد. سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان اندیشه اسلامی2 پیام نور با جواب را برای دانلود بازدیدکنندگان قرار داده است.

این درس از جمله دروس اجباری گروه معارف دروس عمومی است و مانند درس اخلاق اسلامی نیست که می توان به جای آن درس آیین زندگی را انتخاب کرد. اندیشه اسلامی2 پیام نور پیش نیاز دارد و برای انتخاب آن باید درس اندیشه اسلامی1 پاس شده باشد.

منبع درس اندیشه اسلامی2 کتاب معارف اسلامی2 تالیف محسن جوادی – علیرضا امینی می باشد که توسط انتشارات دانشگاه پیام نور چاپ شده است. این کتاب منبع درسی بسیاری از دانشگاههای دیگر کشور نیز می باشد و تدریس می شود. کد درس اندیشه اسلامی2 پیام نور 1233031(علوم انسانی) و 1233026(علوم پایه) می باشد. پی دی اف نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ به دانشجویان ارائه می دهیم و می توانند دانلود نمایند.

امتحان این درس مانند دیگر دروس عمومی مجازی برگزار می شود. سایت آزمون دروس عمومی پیام نور به صورت متمرکز  edu.pnu.ac.ir می باشد . دانلود نمونه سوالات اندیشه اسلامی2 با جواب می تواند به قبولی دانشجویان در درس کمک کند ولی ملاک امتحانات پیام نور کتاب می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال اندیشه اسلامی2 پیام نور با جواب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *