نمونه سوال ورزش1 پیام نور

۰ تومان

← نمونه سوال تربیت بدنی پیام نور

← تربیت بدنی با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال ورزش1 پیام نور

نمونه سوال رایگان ورزش1 پیام نور با پاسخنامه توسط سایت یکی بوک به دانشجویان ارائه شده است. درس ورزش1 مثل پیش نیاز آن تربیت بدنی جزء دروس عملی عمومی دانشجویان می باشد که تمامی دانشجویان باید آن را پاس کنند. البته برخی دانشجویان به جای این درس ورزش ویژه را می گذرانند.

ورزش1 یک درس یک واحدی می باشد که آزمون آن دارای دو بخش عملی و تئوری می باشد که بیشتر بخش عملی تاثیر دارد. دانشجو موظف هست در هر دو بخش امتحان دهد. کد درس ورزش1 برای گروه علوم پایه و علوم انسانی متفاوت می باشد. کدهای درسی ورزش1 1215430،1215428،1215432 در سرفص درسی دانشجویان ارائه شده است. ورزش1 در گذشته تحت عنوان تربیت بدنی2 در چارت درسی دانشجویان می آمد ولی با تغییر سرفصل دروس وزارت علوم نام آن ورزش1 شد .

مباحث ورزش 1 پیام نور بیشتر به بحث اصطلاحات تخصصی ورزش ها مانند فوتبال،تنیس روی میز و والیبال می پردازد. و اساتید این درس در آزمون عملی از تکنیک های این ورزش ها امتحان می گیرند و نمره عملی درس را بر اساس آن ثبت می کنند منبع درس ورزش1 کتاب تربیت بدنی عمومی2 پیام نور تالیف آقای ابوالفضل فراهانی است و چاپ  انتشارات دانشگاه پیام نور می باشد. درس ورزش ویژه هم  مخصوص دانشجویانی که مشکل جسمانی دارند ارائه می شود و با ارائه گواهی پزشکی درس را انتخاب می کنند و در آزمون پایان ترم شرکت می کنند و امتحان عملی نمی دهند.

 برای دانلود رایگان نمونه سوالات ورزش1 پیام نور با جواب به بخش فروشگاه سایت یکی بوک مراجعه نمایید. در این بخش می توانید پی دی اف سوالات با پاسخ پیام نور را دریافت نمایید. آزمون پایان ترم ورزش1 مانند دروس عمومی دیگر در سایت امتحانات دروس عمومی پیام نور  edu.pnu.ac.ir برگزار می شود. برای موفقیت در آزمون های پیام نور نمونه سوال می تواند برای آشنایی دانشجو با آزمون کمک زیادی نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال ورزش1 پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *