نمونه سوال تربیت بدنی پیام نور

۰ تومان

← نمونه سوال تربیت بدنی پیام نور

← تربیت بدنی با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال تربیت بدنی پیام نور

نمونه سوال رایگان تربیت بدنی پیام نور با جواب توسط سایت یکی بوک به دانشجویان ارائه شده است. درس تربیت بدنی مانند ورزش1 از دروس عملی عمومی دانشجویان می باشد که تمامی دانشجویان باید آن را پاس کنند.

تربیت بدنی درسی یک واحدی می باشد که علاوه بر آزمون پایان ترم، بخش امتحان عملی هم دارد که بخش اعظم نمره متعلق به این بخش می باشد و دانشجو موظف هست در هر دو بخش امتحان دهد. کد درس تربیت بدنی برای گروه علوم پایه و علوم انسانی متفاوت می باشد. کدهای درسی تربیت بدنی 1215427،1215429،1215431 برای دانشجویان ارائه شده است. تربیت بدنی در گذشته تحت عنوان تربیت بدنی1 در چارت درسی دانشجویان می آمد ولی با تغییر سرفصل دروس وزارت علوم به تربیت بدنی تغییر یافت و تربیت بدنی 2 هم ورزش1 شد.

تربیت بدنی پیام نور بیشتر به مباحث آمادگی جسمانی می پردازد و اساتید این درس بعد از تمرینات آمادگی جسمانی برای بخش عملی آزمون های درازنشست، بارفیکس و دوی سرعت را باید انجام دهند . منبع درس تربیت بدنی کتاب تربیت بدنی عمومی1 پیام نور تالیف آقای ابوالفضل فراهانی است که ناشر آن انتشارات دانشگاه پیام نور می باشد. درس تربیت بدنی ویژه هم  برای دانشجویانی ارائه می شود که مشکل جسمانی دارند و با ارائه گواهی پزشکی درس را انتخاب می کنند و در آزمون پایان ترم شرکت می کنند و امتحان عملی نمی دهند.

 برای دانلود رایگان نمونه سوالات تربیت بدنی پیام نور با جواب به بخش فروشگاه سایت یکی بوک مراجعه نمایید. در این بخش می توانید پی دی اف سوالات پیام نور را دریافت نمایید. آزمون پایان ترم درس تربیت بدنی مانند سایر دروس عمومی در سامانه  edu.pnu.ac.ir برگزار می شود. برای موفقیت در آزمون های پیام نور نمونه سوالات در کنار کتاب می تواند به قبولی دانشجو کمک زیادی نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال تربیت بدنی پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *