نمونه سوال روابط مثبت و هوش هیجانی

۱۷,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال روابط مثبت و هوش هیجانی

📌 جدیدترین نمونه سوالات روابط مثبت و هوش هیجانی با جواب

📌 کاملترین  سوالات روابط مثبت و هوش هیجانی با جواب

 

 

توضیحات

نمونه سوال روابط مثبت و هوش هیجانی

 روابط مثبت و هوش هیجانی در حوزه روانشناسی اسلامی گرایش مثبت‌گرا مورد بررسی قرار می‌گیرند. هوش هیجانی به توانایی درک و مدیریت احساسات خود و دیگران اشاره دارد. این نوع هوش، نقش مهمی در برقراری روابط مثبت دارد. با توجه به اسلام و گرایش مثبت‌گرایی، برقراری روابط معنادار و احساس ارتباط با دیگران بر اساس مفاهیم مثبت اسلامی بسیار حائز اهمیت است. همچنین، هوش هیجانی می‌تواند در فهم عمیق‌تر احساسات و نیازهای دیگران و همچنین در پاسخگویی مناسب به آنها کمک کند. این ترکیب از هوش هیجانی و ارتباطات مثبت می‌تواند بهبود در روابط فردی و ارتقاء خوشبینی و رضایتمندی در زندگی روزمره فردان را به همراه داشته باشد.

این درس 2 واحد می باشد. سایت یکی بوک نمونه سوال نمونه سوال روابط مثبت و هوش هیجانی را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه داده است.

منبع درس کتاب هوش هیجانی تالیف دانيل گلمن می باشد و چاپ انتشارات رشد هست. کد درس روش فهم روان شناختی متون دین 1217567 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت چهارگزینه ای می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال روابط مثبت و هوش هیجانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…