نمونه سوال روانشناسی دین

۱۷,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال روانشناس دین

📌 جدیدترین نمونه سوالات روانشناسی دین با جواب

📌 سه دوره سوالات روانشناسی دین با جواب

 

 

توضیحات

نمونه سوال روانشناسی دین

درس روانشناسی دین در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اسلامی با گرایش روانشناسی مثبت گرا، به بررسی تأثیر دین بر روان و رفتار افراد می‌پردازد. در این درس، روانشناسی مثبت تأکید خود را بر توسعه قدرتها و خوبی‌های انسان و ارتباط آن با عناصر دینی می‌گذارد. این درس بر مفاهیمی همچون ایمان، توکل، امیدواری، شکرگزاری و معنویت تمرکز دارد.

در این درس، دانشجویان با مباحثی همچون ارتباط دین و رضایتمندی زندگی، تأثیرات مثبت دین در سلامت روان، روانشناسی اعتقادات و عبادات دینی و توسعه روانی از طریق معانی و مفاهیم دینی آشنا می‌شوند. هدف این درس، آموزش دانشجویان در خصوص استفاده از مفاهیم و اصول دینی به عنوان منابعی برای بهبود روان و رفتار انسان‌هاست. دانشجویان با بررسی مطالعات و تحقیقات اخیر در این زمینه، توانایی تحلیل و ارزیابی تأثیر دین بر روانشناسی را کسب می‌کنند.

 این درس جزء دروس تخصصی سرفصل رشته می باشد و 2 واحد می باشد.  سایت یکی بوک نمونه سوال روانشناسی دین را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه داده است.

منبع و کد درس روانشناسی دین

منبع درس کتاب درآمدي بر روانشناسي دين تالیف مسعود آذربايجانی، سيد مهدی موسوی می باشد و چاپ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هست. . کد درس نظریه های یادگیری کاربردی 1217285 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت چهارگزینه ای می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه کاملترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال روانشناسی دین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…