نمونه سوال آشنایی با محیطهای ترجمه شفاهی

۱۵,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال آشنایی با محیطهای ترجمه شفاهی با جواب

📌 جدیدترین نمونه سوالات آشنایی با محیطهای ترجمه شفاهی با جواب

 

 

توضیحات

نمونه سوال آشنایی با محیطهای ترجمه شفاهی

درس آشنایی با محیطهای ترجمه شفاهی در رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی دوره پیام‌نور، به دانشجوان این امکان را می‌دهد تا مفاهیم و اطلاعات زبانی را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه و انتقال دهند. این درس به دانشجوان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های ترجمه شفاهی خود را بهبود بخشند و با محیط‌ها و وسایل مرتبط با این فعالیت آشنا شوند.

در این درس، دانشجویان با اصول و تکنیک‌های ترجمه شفاهی آشنا می‌شوند و با استفاده از وسایل فناوری مدرن نظیر سامانه‌های ترجمه اتوماتیک و نرم‌افزارهای مرتبط با ترجمه که در محیط‌های ترجمه شفاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند، آشنا می‌شوند. همچنین، این درس به دانشجوان این امکان را می‌دهد تا با موقعیت‌های مختلف ترجمه شفاهی مثل کنفرانس‌ها، جلسات کاری، یا گفتگوهای عمومی آشنا شوند.

هدف این درس، ارتقاء مهارات ترجمه شفاهی دانشجوان و تسلط آنها بر محیط‌ها و تجهیزات مورد استفاده در این حوزه است. این آموزش به دانشجوان این امکان را می‌دهد تا به عنوان مترجمان ماهر و با دانش فنی و فرهنگی کافی در زمینه ترجمه شفاهی، در مواقع مختلف واقعی بهره‌وری داشته باشند.

 منبع این درس کتاب Routledge Encyclopedla of Interpreting Studies تالیف Franz Pochhacker و چاپ انتشارات Routledge می باشد. منبع درس به زبان انگلیسی می باشد. کد درس آشنایی با محیطهای ترجمه شفاهی 1212456 است . پی دی اف(pdf) نمونه سوالات آشنایی با محیطهای ترجمه شفاهی پیام نور پیام نور  با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات درس چهار گزینه ای هست. آزمون پایان ترم این درس متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن در فروشگاه سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال آشنایی با محیطهای ترجمه شفاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *