نمونه سوال هدایت و مشورت در اسلام

۱۷,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال هدایت و مشورت در اسلام

📌 جدیدترین نمونه سوالات هدایت و مشورت در اسلام  با جواب

📌 کاملترین  سوالات هدایت و مشورت در اسلام  با جواب

 

 

توضیحات

نمونه سوال هدایت و مشورت در اسلام

 درس هدایت و مشورت در اسلام یکی از دروس مهم و کلیدی در رشته مشاوره توانبخشی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور است. این درس به دانشجوان آموزش می‌دهد که چگونه به عنوان مشاوران توانبخشی، در حل مسائل و مشکلات روزمره افراد مبتلا به معلولیت و نیازمندان به کمک رسانی کنند. اصول هدایت و مشورت در اسلام بر پایه ارزش‌ها و اصول دینی مبتنی بر تفکرات اسلامی استوار است. این درس به دانشجوان آموزش می‌دهد که چگونه با استفاده از مبانی اخلاقی و اصولی که از دین بر می‌آیند، در فرآیند مشاوره با مشتریان خود همراهی کنند. این درس به دانشجوان آموزش می‌دهد که چگونه برای رسیدن به رشد و توسعه مشتریان خود، راهنمایی کنند و با ارائه مشورت‌های مؤثر و کارآمد، آنها را به سمت راه‌حل‌های موثر و سازنده هدایت کنند.

این درس 2 واحد می باشد. سایت یکی بوک نمونه سوال هدایت و مشورت در اسلام  را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه داده است.

منبع درس کتاب هدایت و مشورت در اسلام تالیف جواد اژه ایی می باشد و چاپ انتشارات سمت هست. کد درس هدایت و مشورت در اسلام 1211513،1211546 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت چهارگزینه ای می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال هدایت و مشورت در اسلام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…