نمونه سوال دانش خانواده و جمعیت پیام نور

۰ تومان

← نمونه سوال اندیشه اسلامی1 پیام نور

← اندیشه اسلامی 1 با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال دانش خانواده و جمعیت

دانش خانواده و جمعیت جزء درسهای بخش اصلی گروه معارف اسلامی دانشگاه پیام نور می باشد؛ یعنی مانند اندیشه اسلامی باید حتماً انتخاب و گذرانده شود و نمی توان به جای آن درسی انتخاب کرد. این درس در هر ترم ارائه می شود. در سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان دانش خانواده و جمعیت پیام نور برای دانلود بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

سوالات این درس مربوط روایات و آیات قرآن در خصوص تحیکم بنیان خانواده و تربیت فرزندان است. مطالب این درس می تواند به دانشجویان در خصوص تشکیل خانواده بهتر کمک کند. افراد از این فرصت استفاده نماید و مفاهیم آن را در زندگی خود به کار گیرند. عنوان این درس در گذشته جمعیت و تنظیم خانواده بود و درسی یک واحدی بود و با تغییر سیاستهای جمعیتی کشور نام درس به دانش خانواده و جمعیت تغییر پیدا کرد و درس 2 واحدی شد.

منبع درس تفسیر دانش خانواده و جمعیت(ویراست سوم)  تالیف جمعی از نویسندگان هست. این کتاب چاپ انتشارات دانشگاه پیام نور استو منبع درسی دانشگاههای دیگر نیز است. کد درس تفسیر موضوعی قرآن پیام نور 1233033(علوم انسانی) و 1233044(علوم پایه) می باشد. پی دی اف نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ  برای دانلود رایگان دانشجویان می باشد.

آزمون آن مانند دیگر دروس عمومی به صورت آنلاین برگزار می شود. سایت آزمون دروس عمومی پیام نور به صورت متمرکز  edu.pnu.ac.ir می باشد . دانلود نمونه سوال دانش خانواده و جمعیت با جواب می تواند کمک زیادی به دانشجویان در امتحانات کند.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال دانش خانواده و جمعیت پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *