نمونه سوال تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته

📌 جدیدترین نمونه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته با جواب

 

توضیحات

نمونه سوال تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته

تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته  جزء دروس کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی می باشد. درس تعلیم و تربیت اسلامی در دانشگاه، به دانشجویان تحلیلی عمیق و دقیق از تفکرات اسلامی و توانایی‌های تحلیلی و انتقادی در ارزیابی مفاهیم دینی و ارتباط آنها با مسائل عصر حاضر ارائه می دهد. هدف اصلی این درس، ارتقای توانایی‌های تفکر اسلامی، شناخت عمیق از مبانی دینی و فرهنگی، تسلط بر ارزش‌های دینی و اخلاقی، و توسعه مهارت‌های اجتماعی و فردی برای زندگی موفق و معنوی می‌باشد. سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

منبع درس جلد اول کتاب نگاهی دوباره به تربیت اسلامی تالیف خسرو باقری چاپ انتشارات مدرسه هست.  کد درس تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته برای رشته های مختلف روانشناسی 1217271می باشد. پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت تمام تستی می باشد. امتحان پایان ترم این درس به صورت کتبی برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال تعلیم و تربیت اسلامی پیشرفته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *