نمونه سوال نظریه و روشهای آموزش

۱۷,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال نمونه سوال نظریه و روشهای آموزش پیام نور

📌 جدیدترین نمونه سوالات نظریه و روشهای آموزش با جواب

 

توضیحات

نمونه سوال نظریه و روشهای آموزش

درس نظریه و روشهای آموزش در کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی یکی از دروس مهم و اساسی در این رشته می‌باشد. این درس به دانشجویان امکان می‌دهد تا در عرصه‌ی تحقیقات علمی و پژوهش در زمینه روانشناسی تربیتی، تئوری‌ها و روش‌های مختلف را به عنوان ابزارهای تحقیقی به کار ببرند. در ادامه، به مهمترین موارد مرتبط با این درس پرداخته خواهد شد.

1. آشنایی با تئوری‌های مهم: این درس به دانشجویان اجازه می‌دهد تا با تئوری‌های اساسی در زمینه روانشناسی تربیتی، از جمله تئوری‌های رشد و توسعه فردی، یادگیری، و تربیت، آشنا شوند. این تئوری‌ها به عنوان اساسی‌ترین اصول در تحقیقات این حوزه عمل می‌کنند.

2. روش‌های تحقیقی : درس نظریه و روشهای آموزش به دانشجویان آموزش می‌دهد که چگونه تحقیقات علمی انجام دهند. این شامل روش‌های کمّی و کیفی، ابزارهای پژوهش، و تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌شود.

3. پژوهش و نگارش علمی: دانشجویان در این درس مهارت‌های نگارش علمی را تقویت می‌کنند و یاد می‌گیرند که چگونه یک مقاله علمی بنویسند و یا پروژه‌های تحقیقاتی انجام دهند.

4.کاربرد عملی مفاهیم: این درس به دانشجویان کمک می‌کند تا مفاهیم تئوریکی را به واقعیت‌های موجود در زمینه تربیتی اعمال کنند. این شامل تطبیق تئوری‌ها با مسائل عملی مثل آموزش و پرورش در مدارس و مشاوره تربیتی است.

5. توسعه تفکر انتقادی: این درس به دانشجویان اجازه می‌دهد تا توانایی تفکر انتقادی خود را تقویت کنند و نقدهای سازنده به تئوری‌ها و روش‌های پژوهشی موجود ارائه دهند.

به طور کلی، درس نظریه و روشهای آموزش در کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا تخصص و مهارت‌های لازم برای انجام تحقیقات پیشرفته در حوزه تربیتی را پیدا کنند و به ارتقاء علم در این حوزه کمک کنند.

منبع این درس کتاب نظریه های آموزش: الگو،راهبردها،روشها و فنون تالیف رسول کرد نوقابی و فریبرز درتاج چاپ انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی است. کد درس نظریه و روشهای آموزش 1217301می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت کاملاً تستی می باشد. امتحان پایان ترم این درس به صورت کتبی برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال نظریه و روشهای آموزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…