نمونه سوال نظریه های رشد پیام نور(روان شناسی تحولی پیشرفته)

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال نظریه های رشد(روان شناسی تحولی پیشرفته) پیام نور

📌 نمونه سوالات پیشرفت های نوین در روانشناسی تحولی پیام نور

📌نمونه سوالات روان شناسی تحولی پیشرفته پیشرفته پیام نور

 

توضیحات

 نمونه سوال نظریه های رشد پیام نور

نظریه های رشد از جمله دروس رشته های  روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. این درس در همه رشته های مشترک هست ولی عناوین آن فرق می کند. به عنوان مثال پیشرفت های نوین در روانشناسی تحولی، روانشناسی رشد پیشرفته،روانشناسی رشد از جمله این عناونی هستند. این درس از دروس الزامی هست که دانشجویان رشته روانشناسی تربیتی در سرفصل درسی رشته خود دارند.و دانشجویان رشته های دیگر گروه روان شناسی پیام نور نیز آن را باید پاس کنند.   سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان نظریه های رشد پیام نور را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

منبع درس کتاب روانشناسی رشد(نظریه ها،پژوهشها و آزمونها) تالیف تالیف مهناز علی اکبری دهکردی چاپ انتشارات دانشگاه پیام نور هست. این کتاب حذفیات ندارد . کد درس نظریه های رشد برای رشته های مختلف روانشناسی 1217270، 1217072، 1217265، 1217321، 1217340، 1217372،1217543، 1217592می باشد. پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت تمام تستی می باشد. امتحان پایان ترم این درس به صورت کاغذی برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال نظریه های رشد پیام نور(روان شناسی تحولی پیشرفته)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *