نمونه سوال منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی

۱۷,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی

📌 جدیدترین سوالات منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی با جواب

📌 کاملترین سوالات منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی با پاسخ

 

 

توضیحات

نمونه سوال منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی

درس منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی (مرجع شناسی علوم اسلامی) یکی از دروس مهم در رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی است که به دانشجویان مفاهیم و تکنیک‌های لازم برای جمع‌آوری، سازماندهی و ارائه اطلاعات در حوزه‌های علوم اسلامی و انسانی را آموزش می‌دهد. این درس با هدف آموزش روش‌ها و فنون لازم برای پیدا کردن و بهره‌برداری از منابع و خدمات اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف علوم اسلامی و انسانی ارائه می‌شود.

این درس 2 واحد می باشد. سایت یکی بوک نمونه سوال منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی(مرجع شناسی علوم اسلامی) را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه داده است.

منبع درس کتاب مرجع شناسی اسلامی تالیف افشین موسوی چلک و چاپ انتشارات کتابدار می باشد. کد درس منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی 1224117 و  برای مرجع شناسی اسلامی 1224200،1712205می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت تستی می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال منابع و خدمات اطلاعاتی علوم اسلامی و انسانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…