نمونه سوال روانشناسی شخصیت پیشرفته

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال روانشناسی شخصیت پیشرفته

📌 جدیدترین نمونه سوالات روانشناسی شخصیت پیشرفته با جواب

 

توضیحات

نمونه سوال روانشناسی شخصیت پیشرفته

روانشناسی شخصیت پیشرفته در دانشگاه پیام نور یک درس مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی است که به بررسی و تحلیل عمیق‌تر و جامع‌تر شخصیت افراد می‌پردازد. این درس به دانشجویان اطلاعات و ابزارهای لازم را برای درک عملکرد شخصیت و عوامل مؤثر بر آن ارائه می‌دهد. در این درس، مفاهیمی همچون نظریه‌های شخصیتی، مدل‌های روانشناسی، شواهد تجربی و تکنیک‌های تشخیصی استفاده می‌شود. هدف اصلی این درس، به دانشجویان امکان می‌دهد تا عمیق‌تر درک کنند که چگونه شخصیت شکل می‌گیرد و چگونه می‌توانند شخصیت خود را تحت کنترل قرار داده و بهبود بخشند.

درس روانشناسی شخصیت پیشرفته در دانشگاه پیام نور به مباحث پیشرفته‌تر در حوزه روانشناسی شخصیت می‌پردازد. این درس به بررسی مفاهیم و نظریه‌های پیچیده‌تری از جمله نظریه‌های شخصیتی پیشرفته، مدل‌های شخصیتی پیشرفته، ارتباطات بین شخصیت و رفتار، ارتباط شخصیت با ساختارهای ناخودآگاه و تأثیرات فرهنگ و جامعه بر شخصیت می‌پردازد. در این درس، مطالعه‌ی پژوهش‌های اخیر در حوزه روانشناسی شخصیت نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و دانشجویان به تحلیل و تفسیر داده‌های پژوهشی می‌پردازند.

 این درس جزء دروس اختیاری سرفصل رشته می باشد و 2 واحد می باشد.  سایت یکی بوک نمونه سوال روانشناسی شخصیت پیشرفته را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه داده است.

منبع و کد درس روانشناسی شخصیت پیشرفته

منبع درس کتاب روانشناسی شخصیت پیشرفته تالیف مرتضی ترخان و رضا گل پور می باشد و چاپ انتشارات پیام نور هست. این درس حذفیات ندارد و تمام کتاب باید مطالعه شود. کد درس نظریه های یادگیری کاربردی 1217284 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت چهارگزینه ای می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه کاملترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال روانشناسی شخصیت پیشرفته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…