نمونه سوال روانشناسی یادگیری پیام نور

۴,۹۰۰ تومان

← نمونه سوال روان شناسی تحولی1 پیام نور

← روان شناسی تحولی1(روانشناسی رشد) با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال روانشناسی یادگیری

روان شناسی یادگیری جزء دروس رشته روانشناسی هست. روانشناسی یادگیری از دروس رشته های روان شناسی هست. روانشناسی یادگیری بر گستره وسیعی از موضوعات مرتبط در مورد نحوه یادگیری افراد و تعامل و ارتباط آنها با محیط تمرکز دارد. این درس در مقطع کارشناسی رشته های علوم تربیتی نیز هست. این درس جبرانی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی دانشجویانی هست که رشته کارشناسی آنها غیرمرتبط هستند. سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان روان شناسی یادگیری پیام نور را برای دانلود دانشجویان لیسانس و وفوق لیسانس دانشگاه قرار داده است.

منبع درس روان شناسی یادگیری کتاب روانشناسی یادگیری تالیف حسین زارع هست که توسط انتشارات دانشگاه پیام نور به چاپ رسیده است. برای آزمون پایان ترم فصول 1 تا 11 آن فقط باید مطالعه شود. کد درس روانشناسی یادگیری 1217221، 1217186،1217031،1211629،1211291 می باشد.  پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ برای دانلود شما مهیا می باشد.

آزمون پایان ترم این درس به صورت تمام تستی  می باشد. امتحان این درس به صورت کتبی و متمرکز برگزار می شود. مطالعه نمونه سوال رایگان روانشناسی یادگیری پیام نور با جواب آن ارائه شده در سایت یکی بوک می تواند به دانشجویان در آزمون های پایان ترم کمک نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال روانشناسی یادگیری پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *