نمونه سوال روانشناسی تربیتی پیام نور

۱۰,۰۰۰ تومان

← نمونه سوال روانشناسی تربیتی پیام نور

← روانشناسی تربیتی با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال روانشناسی تربیتی

روانشناسی تربیتی از جمله دروس رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد گرایش روان شناسی تربیتی هست. این درس از دروس اصلی هست که موضوع آن مطالعه چگونگی یادگیری روش‌های تدریس، فرآیندهای آموزشی و تفاوت‌های فردی است. هدف از درک چگونگی یادگیری، حفظ اطلاعات افراد است. این درس از دروس الزامی هست که دانشجویان رشته روانشناسی تربیتی در ترم اول سرفصل درسی رشته خود دارند.  سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان روانشناسی تربیتی پیام نور را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

منبع درس روانشناسی تربیتی کتاب روان شناسی تربیتی تالیف حسین زارع، اکبر رضایی و علی مصطفایی و چاپ انتشارات دانشگاه پیام نور هست. حذفیات این درس فصول2، 3و 4 می باشد. کد درس روان شناسی تربیتی 1217268 می باشد.یک درس جبرانی هم برای دانشجویان رشته های غیر مرتبط هم با نام روانشناسی تربیتی هست که با این درس متفاوت هست. پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت تستی  می باشد. آزمون پایان ترم این درس به صورت کتبی و متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال روانشناسی تربیتی پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *