نمونه سوال حفظ جزء30 قرآن پیام نور

۲,۰۰۰ تومان

← نمونه سوال اندیشه اسلامی1 پیام نور

← اندیشه اسلامی 1 با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال دانش حفظ جزء30 قرآن 

حفظ جزء 30 قرآن کریم از جمله دروس اختیاری در دانشگاه پیام نور است. این درس از دروسی هست که دانشجو مختار هست آن را بگذراند یا نه. یعنی دانشجوی پیام نور الزامی در پاس کردن آن ندارد. در سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان حفظ جزء30 قرآن پیام نور برای دانلود بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

سوالات درس حفظ جزء سی قرآن کریم به صورت تمام تستی می آید. منبع این درس همان قرآن کریم هست و و منبع دیگری ندارد. معمولا سوالات به این صورت طرح می شود که بعد از آیه مشخص شده در صورت سوال کدام آیه می آید یا کلمه جا افتاده کدام کلمه می باشد. این درس در چارت دروس در بخشی با عنوان دروس فرهنگی آمده است. درسی اختیاری برای ارتقای معدل هست که شهریه ندارد و  دانشجو می تواند تقاضا نماید که درس بی تاثیر گردد.

این درس در مقطع کارشناسی 2 واحد و در مقطع کارشناسی ارشد 1 واحد هست. کد درس حفظ جزء30 قرآن پیام نور 1220657(علوم انسانی) و 1220658(علوم پایه) می باشد. پی دی اف نمونه سوالات پیام نور با پاسخ برای دانلود رایگان دانشجویان می باشد.

آزمون این درس مانند دروس عمومی به صورت آنلاین برگزار می شود. سایت آزمون دروس عمومی پیام نور به نشانی edu.pnu.ac.ir می باشد . دانلود نمونه سوال جزء 30 قرآن با جواب می تواند باعث آشنایی دانشجویان با نحوه طراحی سوالات شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال حفظ جزء30 قرآن پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *