نمونه سوال روش تحقیق پیام نور (ارشد روانشناسی)

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال روش تحقیق پیام نور (ارشد روان شناسی)

📌 جدیدترین نمونه سوالات روش تحقیق با جواب

 

توضیحات

نمونه سوال روش تحقیق

روش تحقیق در دوره کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، بخشی اساسی از پژوهش در علوم رفتاری است. در این درس، دانشجویان با مفاهیمی مانند طرح پژوهش، متغیرها، نمونه‌گیری، تحلیل داده‌ها و نتایج آشنا می شوید. همچنین، ارائه پایان‌نامه با تأکید بر استفاده از روش‌های تحقیقاتی مناسب، برای تبیین یک موضوع پژوهشی در روانشناسی تربیتی از اهمیت بالایی برخوردار است. این درس جزء دروس الزامی سرفصل رشته می باشد و تعداد واحد آن 3 می باشد. این درس در رشته های دیگر کارشناسی ارشد رشته روان شناسی نیز می باشد.  سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان روش تحقیق (روانشناسی تربیتی) را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

منبع درس کتاب روش تحقیق در روانشناسی تالیف اکبر رضایی،مهناز علی اکبری وچاپ انتشارات دانشگاه پیام نور هست. این درس حذفیات ندارد و تمام کتاب باید مطالعه شود. کد درس روش تحقیق در رشته روانشناسی تربیتی 1217282و کدهای رشته های دیگر 1217074،1217290،1217352،1217360 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت چهارگزینه ای می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز و کتبی برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال روش تحقیق پیام نور (ارشد روانشناسی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…