نمونه سوال اندیشه اسلامی1 پیام نور

۰ تومان

← نمونه سوال اندیشه اسلامی1 پیام نور

← اندیشه اسلامی 1 با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال اندیشه اسلامی1

اندیشه اسلامی1 پیام نور از جمله دروس معارف دانشگاهی می باشد. یعنی جزء بخش معارف دروس عمومی می باشد. این درس قبلاٌ با عنوان معارف اسلامی 1 به دانشجویان ارائه می شد. اما با تغییر عناوین بعضی دروس دانشگاهی این درس هم به اندیشه اسلامی1 تغییر نام پیدا کرد. سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان با جواب اندیشه اسلامی1 پیام نور را با دانشجویان ارائه می دهد.

این درس از جمله دروس الزامی بخش معارف دروس عمومی است یعنی حتماً باید انتخاب و پاس شود. و مانند درس آیین زندگی نیست که می توان به جای آن اخلاق اسلامی را انتخاب کرد. این درس پیش نیاز اندیشه اسلامی2 پیام نور هست و جهت انتخاب آن باید نمره قبولی اندیشه1 را گرفت.

منبع درس اندیشه اسلامی1 کتاب معارف اسلامی1 تالیف محمد سعیدی مهر- امیر دیوانی می باشد که توسط انتشارات دانشگاه پیام نور چاپ شده است. این کتاب منبع درسی بسیاری از دانشگاههای دیگر کشور نیز می باشد و آنجا تدریس می شود. کد درس اندیشه اسلامی1 پیام نور 1233030(علوم انسانی) و 1233025(علوم پایه) می باشد. پی دی اف نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ به دانشجویان ارائه می دهیم و می توانند دانلود نمایند.

امتحان آن مانند دیگر دروس عمومی مجازی برگزار می شود. سایت آزمون دروس عمومی پیام نور به صورت متمرکز  edu.pnu.ac.ir می باشد . دانلود نمونه سوالات اندیشه اسلامی1 با جواب می تواند به دانشجویان که فرصت خواندن کل کتاب را ندارند بسیار کمک نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال اندیشه اسلامی1 پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *