نمونه سوال نظریه های یادگیری کاربردی

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال نظریه های یادگیری کاربردی

📌 جدیدترین نمونه سوالات نظریه های یادگیری کاربردی با جواب

 

توضیحات

نمونه سوال نظریه های یادگیری کاربردی

نظریه های یادگیری کاربردی در رشته روانشناسی تربیتی از جمله مباحث مهمی است که در دوره کارشناسی ارشد به آن پرداخت می‌شود. این نظریه‌ها به عنوان یک چارچوب برای توضیح اینکه چگونه افراد می‌توانند بهترین روش برای یادگیری و بهبود عملکردشان را بیابند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به برخی از این نظریه‌ها اشاره خواهیم کرد:

– نظریه یادگیری پردازش اطلاعات: فرض آن این است که اطلاعات جدید به وسیله‌ی فرایند پردازش اطلاعات در ذهن فرد قرار می‌گیرد و این فرایند باعث شناسایی الگوهای ذهنی و تدوین یک سری استراتژی یادگیری می‌شود.
– یادگیری انتظارات: این نظریه بر این فرض استوار است که یادگیری می‌تواند باعث شکل‌گیری انتظارات و انتظارات باعث تعیین روش‌های یادگیری فرد شود.
–  یادگیری ارتباطی: مفروضات آن این است که یادگیری بیشتر به دلیل شباهت‌ها و تفاوت‌های میان شیوه‌های یادگیری است. به عبارت دیگر، اگر شیوه‌ی یادگیری فرد با محتوای آموزشی سازگار باشد، یادگیری بهتر و سریعتر خواهد بود.

به طور کلی، مفهوم نظریه‌های یادگیری کاربردی در رشته روانشناسی تربیتی می‌تواند برای فهم بهتر و ارتقاء کیفیت فرایند یادگیری و آموزش استفاده شود. این درس جزء دروس الزامی سرفصل رشته می باشد و تعداد واحد آن 2 می باشد.  سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان نظریه های یادگیری کاربردی (روانشناسی تربیتی) را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

منبع و کد درس نظریه های یادگیری کاربردی پیام نور

منبع درس کتاب روانشناسی یادگیری از نظریه تا عمل تالیف پروین کدیور و چاپ انتشارات “سمت” هست. این درس حذفیات ندارد و تمام کتاب باید مطالعه شود. کد درس نظریه های یادگیری کاربردی 1217283 می باشد. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت چهارگزینه ای می باشد. امتحان پایان ترم این متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با جواب آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال نظریه های یادگیری کاربردی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…