تخفیف!

نمونه سوال روان شناسی تحولی1 پیام نور

قیمت اصلی ۳,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۰۰۰ تومان است.

← نمونه سوال روان شناسی تحولی1 پیام نور

← روان شناسی تحولی1(روانشناسی رشد) با پاسخنامه پیام نور

 

توضیحات

نمونه سوال روان شناسی تحولی1، روان شناسی رشد

روان شناسی تحولی1 از جمله دروس رشته روانشناسی هست. روان‌شناسی تحولی (روانشناسی رشد) از دروس اساسی در دوره های روان‌شناسی است، که به سیر تحول انسان از لحظه تحول تا مرگ می پردازد. اطلاعات از رشته های جامعه شناسی و زیست شناسی می پردازد. توضیحات در خصوص اینکه انسان چگونه در طول عمر تغییر می کند و اینکه متخصصان را در شناسایی مشکلات کمک کرده و آن ها را حل کنند. این درس در رشته علوم تربیتی با عنوان روانشناسی رشد هست البته با عنوان روانشناسی رشد1 هم در بعضی رشته های دیگر نیز هست.این درس از دروس الزامی هست که دانشجویان رشته روانشناسی تربیتی در ترم دوم سرفصل درسی رشته خود دارند.این درس در مقطع ارشد رشته روانشناسی تربیت جزء دروس جبرانی برای دانشجویانی هست که رشته کارشناسی آنها غیرمرتبط هستند. سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان روان شناسی تحولی1 پیام نور را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

منبع درس روان شناسی تحولی1(روانشناسی رشد) کتاب روانشناسی رشد1(ویراست جدید) تالیف منیژه کرباسی و چاپ انتشارات دانشگاه پیام نور هست. الیته این منبع درسی حذفیات دارد. کد درس روانشناسی تحولی1(روانشناسی رشد) 1217216، 1211287،1211612،1217007،1217046،1217097 می باشد.  پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت تستی  می باشد. آزمون پایان ترم این درس به صورت کتبی و متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن که در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال روان شناسی تحولی1 پیام نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *