نمونه سوال داستان كوتاه و رمان در ادبيات انگليسی

۱۷,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال داستان كوتاه و رمان در ادبيات انگليسیبا جواب

📌 جدیدترین نمونه سوالات آشنایی با ادبیات داستانی با جواب

 

 

 

 

توضیحات

نمونه سوال داستان كوتاه و رمان در ادبيات انگليسی

درس داستان كوتاه و رمان در ادبيات انگليسی از جمله دروس جذاب رشته مترجمی زبان و ادبیات انگلیسی هست. این درس مفاهیم و اصول انواع داستان ها به زبان انگلیسی را شرح می دهد. چند داستان کوتاه از فرانتس کافکا و دیگر نویسندگان جهانی امده است. این درس در رشته زبان و ادبیات انگلیسی با عنوان آشنایی با ادبیات داستانی هست. نمونه سوال داستان كوتاه و رمان در ادبيات انگليسی به موفقیت دانشجویان در آزمونهای پایان ترم کمک می کند.

منبع درس دو کتاب می باشد اولی کتاب داستان کوتاه نوشته بلقیس روشن و حسین رحمانی که دانشگاه پیام نور منتشر کرده است و دومی Studying The Novel : An Introduction تالیف Jeremy Howthorn است که توسط انتشارات خارجی منتشر گردیه است. کد درس ترجمه داستان كوتاه و رمان در ادبيات انگليسی 1212444 است. در رشته زبان و ادبیات انگلیسی کد آشنایی با ادبیات داستانی 1225186 هست.   پی دی اف(pdf) نمونه سوالات داستان كوتاه و رمان در ادبيات انگليسی با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات درس چهار گزینه ای هست. آزمون پایان ترم این درس متمرکز برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن در فروشگاه سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال داستان كوتاه و رمان در ادبيات انگليسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *