نمونه سوال آسیب شناسی روانی تحولی

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال آسیب شناسی روانی تحولی

📌 جدیدترین نمونه سوالات آسیب شناسی روانی تحولی با جواب

 

 

توضیحات

نمونه سوال آسیب شناسی روانی تحولی

درس آسیب شناسی روانی تحولی یکی از موضوعات مهم در رشته روانشناسی است. این درس بررسی می‌کند که چگونه تحولات و تغییرات در زمان، زندگی روانی افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهند و ممکن است منجر به بروز اختلالات روانی شوند. در آسیب شناسی روانی تحولی، مفهومی مهم به نام “کریسیس” نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. کریسیس به معنای یک شوک ذهنی است که به دنبال رویدادهای مهمی مانند ازدواج، جدایی، مرگ عزیزان یا تغییر شغلی رخ می‌دهد.

هدف این درس آشنایی با اختلالات روانی ناشی از تحولات و تغییرات زندگی است. از جمله موضوعات مطرح در این درس می‌توان به اضطراب، افسردگی، اختلالات خوردگی، اختلالات خوردگی بدون افسردگی و اختلالات تنیدگی اشاره کرد. در جریان این درس، دانشجوان با روش‌های تشخیصی و درمانی این اختلالات آشنا می‌شوند و مهارت‌های لازم برای ارزیابی و مداخله در موارد آسیب شناختی، هیجانی و رفتاری را پرورش می‌دهند.این درس به دانشجوان کمک می‌کند تا با درک بهتری از تحولات زندگی و آسیب‌های روانی ناشی از آنها، بتوانند به روانشناسی متمرکز بر تحول کمک کنند و راهکارهای مؤثری برای مداخله در اختلالات روانی مرتبط با تغییرات زندگی ارائه دهند.

 سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان آسیب شناسی روانی تحولی را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

 کد درس آسیب شناسی روانی تحولی 1217546می باشد. پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت تمام تستی می باشد. امتحان پایان ترم این درس به صورت کتبی برگزار می شود. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال آسیب شناسی روانی تحولی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…