نمونه سوال آمار استنباطی

۱۰,۰۰۰ تومان

📌نمونه سوال آمار استنباطی پیام نور

📌 جدیدترین نمونه سوالات آمار ارشد روانشناسی

📌 آمار روانشناسی بالینی،تربیتی،علوم تربیتی،مشاوره و راهنمایی،تکنولوژی آموزشی

 

توضیحات

نمونه سوال آمار استنباطی

آمار استنباطی  از جمله دروس مقطع ارشد رشته روانشناسی تربیتی هست. دانشجویان با توجه به اینکه زیرگروه علوم انانسی هستند با این درس مشکل دارند. درس آمار استنباطی در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی، به دانشجویان کمک می‌کند تا با روش‌های تحلیلی و فراهم آوردن دانش لازم، بتوانند به تحلیل و تفسیر داده‌های پژوهشی در زمینه روانشناسی بپردازند. در این درس، دانشجویان با مفاهیم پایه آمار و احتمال، آزمون‌های فرضیه، تحلیل واریانس و تحلیل رگرسیون آشنا می‌شوند. با یادگیری این مفاهیم، دانشجویان می‌توانند نتایج پژوهش‌های خود را به صورت دقیق و قابل قبولی بیان کرده و درک بهتری از داده‌های روانشناسی پیدا کنند. تعداد واحد درس3 واحد هست که دارای یک واحد عملی می باشد. سایت یکی بوک نمونه سوال رایگان روانشناسی اجتماعی را برای دانلود دانشجویان کارشناسی ارشد قرار داده است.

منبع درس آمار استنباطی  پیشرفته تالیف حسین زارع، محمدحسین صیف، سعید طالبی هست که توسط انتشارات دانشگاه پیام نور به چاپ رسیده است. این درس حذفیات ندارد. کد درس آمار استنباطی 1217281می باشد. البته این درس برای دیگر رشته های گروه روانشناسی نیز هست. جدیدترین پی دی اف(pdf) نمونه سوالات پیام نور رایگان با پاسخ آن در بخش مربوطه جهت دانلود بازدیدکنندگان می باشد.

سوالات این درس به صورت تستی و تشریحی می باشد. امتحان بخش تئوری پایان ترم این درس به صورت کتبی برگزار می شود. برای آزمون بخش عملی در فعالیت مشخص شده توسط استاد شرکت کنند. دانشجویان با مطالعه جدیدترین نمونه سوالات رایگان با پاسخ آن در سایت یکی بوک می توانند در آزمون های پایان ترم موفق شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمونه سوال آمار استنباطی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…